Thursday, December 25, 2008

aku binggung!!

Emo Myspace Comments

knp dgn diri aku??
smakin aku mengenali nya semakin aku rasa teramat lah meluat..
aku cuba belajar utk mengenali nya dan belajar utk terus berkawan dgn nya..
tapi semakin aku aku cuba..

smkn byk perkara2 yg aku xsuka mengenai diri dia..
aku binggung....
Arghhh!! lantak lah..biar kn lah dia..
aku tetap dgn dunia aku..


2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Miss Jaz said...

salam awak..jgn terlalu membenci..kerana takut satu hari 'dialah'yg akan bertakhta dihati...jgn juga terlalu suka kerana ia juga boleh bertukar benci dalam sekelip mata..biarlah bersederhana dalam semua perkara termasuklah bab perasaan ni..biarkan lah ianyer berlalu seperti biasa...jgn diapi2kan perasaan yg sedia tidak suka itu...anggap tiadk ada apa yg berlaku..walaupun benci,layan ala kadar jerlah..jgn sampai mengucapkan perkataan yg membuatkan 'dia' berkecil hati@marah' 'dia'juga manusia biasa...mana tau orang yg kita benci itu sebenarnya sesuai dan memang jodoh kita...kita mungkin fikir dia tak sesuai dengan kita,tapi ALLAH yg lebih mengetahui siapa yg lebih sesuai dengan kita...mungkin kita fikir yg terbaik buat kita itu bukanlah yg terbaik buat kita..fikir2kanlah..wallahua'lam..

gadiskecil said...

thankz atas sume nasihat miss jaz..sy sendiri xtau ape yg sy pikirkan sekarang..biar lah Allah yg tentukan..sy hanya mohon petunjuk dan rahmat dari nya..sy takut sgt bila berhadapan dgn perasaan ini wlupun kdg2 sy inginkn nya..

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...