Saturday, November 08, 2008

Life of Mine

Binggung nyer memikir kan ape yg perlu aku post utk kali ini..byk jer cita yg nak di cerita tapi aku xtau cmne nak Shout It Out??tension lah plak..Org kata kalo kita simpan sume masalah sorg2 lame2 boleh jadi gila sbb dok pikir kan masalah tu je and xd jalan penyelesaian pun..erm...Dlm hidup aku xd pape yg menarik..aku rasa biasa je..kdg2 aku rasa sgt teruja bila dgr cerita kwn2 aku..mereka ada cerita sendiri and bole buat org rasa kagum dgn mereka...tapi aku??Entah lah...xd lah kot..


Aku ada kwn2..ramai sgt tapi kdg2 aku rasa mcm xd langsung..kenapa ye??korg tau x??aku rasa sunyi..rasa sorg2 je..xtau nak bekongsi dgn siapa..so as always...PENDAM JE LAH!!sakit wooo~~

Tapi nak wt cmne..aku ni mmg mcm ni..kurg keyakinan diri..selalu rasa yg aku ni xlayak..and rendah diri..bila berkawan..aku selalu di tinggal kan..kenapa yea??sebab peragai aku k?? **kepada sesiapa yg pernah berkawan..adakah aku ni seorg yg menyusahkan kamu semua??**aku perlu perbaiki diri agr kwn2 x lagi tggl kan ku..aku sayang semua kwn2 aku..aku nak berkawan dgn mereka semua smpi bila2..and aku nak mereka ingt setiap detik2 bersama...

Aku selalu sedih sbb kwn2..tapi mungkin juga sbb salah aku..so aku redha...tapi kamu2 semua kwn2 ku..MAAF kan aku jika aku ada tersalah laku and ape je..aku ingin berkwn dengan kamu semua smpi bila2....

**paling happy aku penah rasa dlm berkawan..time mula2 aku join PEERS...semua kwn2 kat peers understand each others..aku sayang mereka semua sbb mereka kawan aku...tp kwn yg lain jgn lah berkecil hati..aku ttp sayang semua kawan2 aku x kira lama mane kita kenal..friend forever



LOVE CAN MAKE A PERSON LOUGH AND CRY BUT IT STILL A GOOD FEELING WHEN U HAVE IT




0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...